Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános közvetítői szerződés

Mely a HAT Alapítvány által üzemeltetett GUDI Shop általános Viszonteladói igénybevételére vonatkozik.

CÉGADATOK

Cégnév HAT Alapítvány Kapcsolattartó Kuremszki Andrea
Székhely 1032 Budapest, Szőlő utca 86. Telefon +36703835025
Képviselő Sczigel Gábor E-mail  andi@ittvagyok.org
Nyilvántartási szám 01-01-0010321  Adószám 18194368-1-41
Bankszámlaszám 11600006-00000000-84308669    

mint Viszonteladó.

  1. A Viszonteladó kijelenti, hogy kizárólagos tulajdonosa és üzemeltetője a www.shop.gudi.hu internetes oldalnak, amely internetes oldal segítségével értékesítési, viszonteladói tevékenységet folytat vásárlás esetén az Partner javára. A szerződés tárgya: Az Partner által képviselt és forgalmazott a shop.gudi.hu weboldalon (Oldal) feltüntetett termékek és szolgáltatások értékesítése Viszonteladó részére.
  2. Jelen Általános közvetítői szerződés a Partnerrel kötött egyedi megállapodással együtt érvényes.
  3. Fogalmak
Oldal GUDI Shop www.shop.gudi.hu
Viszonteladó az Oldal üzemeltetője, a HAT Alapítvány
Partner az ajánlatokat az Oldalon megjelentető, ott értékesítő cég, szervezet
Ajánlat az oldalon megjelenő termék, szolgáltatás, melyet a Vásárló megvásárolhat
Támogatott az a szervezet, aki JóKupon vagy Partner értékesítés után adományban részesül
Vásárló az Oldalon regisztrált felhasználók, akik megvásárolják az Ajánlatokat
Eladási ár az Oldalon megjelenő ár, amiért a Vásárlók megveszik az Ajánlatokat
  1. A Partner ajánlatának feltöltését a shop.gudi.hu oldalra a Viszonteladó végzi, számára az ajánlat adatait online módon juttatja el online adatlapok kitöltésével, melyek az egyedi megállapodásban szerepelnek.
  2. Az online adatlapon, megnevezett, körülírt tevékenysége kapcsán ismertségét növelni, ügyfélkörét bővíteni, támogatókhoz eljutni kíván, s ennek érdekében Partner által meghatározott ajánlatokat hirdet. Ennek sikere érdekében jelen szerződés aláírásával igénybe veszi a Viszonteladó közvetítési tevékenységét.
  3.  Az Partner a Viszonteladó rendelkezésére bocsátja, a shop.gudi.hu weboldalon az ajánlatban szereplő termékeket és szolgáltatásokat, feltöltött részletek szerint. A Viszonteladó és az Partner közötti szerződést követően, minden a shop.gudi.hu weboldalon szereplő ajánlat kizárólag írásos megrendelés formájában kerülhet fel, illetve annak végleges formájáról Viszonteladó értesíti Partnert. Az Ajánlat az online adatlapon feltöltöttek szerint, módosítás nélkül kerül feltöltésre. Viszonteladó fenntartja a jogot az elütés, elírás, helyesírási és nyelvhelyességi hibák egyoldalú javítására.
  4.  Jelen megállapodás aláírásával az Partner megbízza a Viszonteladót meghatározott ajánlatban szereplő szolgáltatása, terméke, reklámozásával, az Ajánlatnak az ügyfelek felé történő közvetítésével, értékesítésével.
  5. Az 4. pontban meghatározott szolgáltatásokért Partner az értékesített ajánlatok eladási árának maximum 20%-át fizeti meg jutalékként. Az egyes Partnerek vagy akár az egyes ajánlatok jutalékát külön megállapodásban rögzítik a felek. A felek eladási árnak tekintik azt a Viszonteladói árat, amelyért a terméket Viszonteladó az oldalon közzéteszi. Az Partner a tervezett árváltozásról az árváltozás érvénybe lépését megelőzően 5 munkanappal előre értesíti a Viszonteladót. Az aktuálisan érvényben lévő árakat az Partner mindig írásos formában küldi meg a Viszonteladónak.
    JóKupon értékesítése esetén az értékesítési jutalék bruttó 10%, melynek 50%-a a támogatott szervezetet illeti.
  6. A Viszonteladó kötelezi magát, hogy a megfizetett jutalék 50%-át a Partner által a megnevezett civil szervezetnek juttatja. A legkisebb kiutalásra kerülő adomány összeg 20.000 Ft, melyet az értékesítést követő 21. munkanapig, vagy az összeg elérését követő 3. munkanapig átutalással kifizet. Ez az Partner számára többletköltséggel a jutalékon kívül nem jár.
  7. A megvásárolt ajánlatokról a 2003. évi XCII. törvény az adózás rendjéről szóló törvény alapján az Partnerköteles megfelelő bizonylatot – számlát, egyszerűsített számlát, nyugtát – kiállítani. A Viszonteladó kötelezettséget vállal, hogy a számára megállapított jutalék bruttó összegéről számlát állít ki az Partner részére havonta egy alkalommal, és azt a Partner részére e-számla formájában e-mailen eljuttatja.
  8. A megrendelt terméket, amennyiben erről külön megállapodásban felek nem rendelkeznek, a Partner juttatja el a Vásárlóhoz.
  9. Abban az esetben, ha a terméket Viszonteladó átveszi bizományba, a tárolásról, majd értékesítéskor termék csomagolásáról, és Vásárlóhoz juttatásáról kizárólag előre megállapodott díj fejében gondoskodik. Minden esetben a megfelelő dokumentálás megtörténik egy átadási-átvételi okmányon, az átvevő (Viszonteladó, vagy megbízottja) a tételes átvételt igazolja.
  10. A termékeket az Partner vagy számlával, vagy olyan átadási-átvételi okmánnyal adja át, amelyen egyértelműen azonosíthatóan szerepelnek a megrendelt és átadott termékek. A számlán, ill. az. Ha az átvétel nem számlával történik, az Partner a Viszonteladó részére az átadás-átvételi okmány alapján számláz. 
  11. A termékeket az Partner a honlapján megjelenő leírás és kép szerinti kivitelben és minőségben szállítja. 
    A Viszonteladó, ha szüksége van rá, ennél több információt, rajzot vagy egyéb kiegészítő adatokat kérhet az Partnertól, amit az Partner a lehető leggyorsabban igyekszik rendelkezésre bocsátani. 
  12. A Partner kijelenti, hogy a Viszonteladó számára átadott valamennyi adathordozó, fénykép, kép, mozgókép stb. átadásához jogosultsággal rendelkezik, annak felhasználására teljes körűen, mindenféle korlátozás nélkül jogosult. Partner kijelenti, hogy az általa átadott anyagok valós tényeket tartalmaznak, az átadott tartalomért felelősséget vállal, Viszonteladót semmilyen felelősség nem terheli azzal kapcsolatban.
  13. A Viszonteladó minőségi kifogást az átvételtől számított 72 órán belül tehet, köteles az Partnert írásban értesíteni, a kifogást megalapozó bizonyítékait beszerezni, illetve megjelölni. A külső fuvarozóval történt áruszállítmányozás esetén a termékek biztosítása az átvevő feladata. Az áruk sérüléséért az Partneri raktár elhagyása után az Partner felelősséget nem vállal.
  14. Viszonteladó fenntartja a jogot, hogy mérlegelje, az ajánlat közzétételét, és azt indoklás nélkül visszautasítsa.
  15. Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a másik félre vonatkozó tényt, adatot, információt bizalmasan – üzleti titokként – kezelik, és azt csak a másik fél hozzájárulásával, vagy a jogszabály biztosította egyéb esetekben adnak ki, vagy tesznek hozzáférhetővé harmadik személy részére. Egyúttal a HAT Alapítvány az az adatkezeléssel kapcsolatban, az ÁSZF-ben és Adatkezelésében rögzítetteknek a megfelelően jár el.
  16. A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy bármilyen, a jelen szerződést érintő változásról azonnali hatállyal, írásban tájékoztatják egymást pl. az esetleges cím- és telefonszám-bankszámlaszám változásáról, vagy a tevékenységi kör módosulásáról, megszűnéséről.
  17.  A Partner kötelezettséget vállal, hogy amennyiben a vásárló az általa kínált szolgáltatásra, termékre vonatkozóan jótállási illetőleg szavatossági igénnyel lépne fel a Viszonteladóval szemben, úgy a jótállási illetőleg szavatossági igényekből eredő kötelezettségek teljesítéséért ugyanúgy helyt áll, mintha a vásárló az igényt közvetlenül vele szemben támasztotta volna, s az ilyen igény kapcsán az esetlegesen a Viszonteladót ért kárt a Viszonteladó részére haladéktalanul megtéríti.
  18. A Partner kijelenti, hogy az ajánlat megvásárlója részéről megvalósuló esetleges visszaélés esetén a Viszonteladóval szemben semminemű kártérítési igényt nem támaszt.
  19. Jelen megállapodást, mint keretmegállapodást, szerződő felek határozatlan időre kötik, melyet bármely fél 8 napos felmondási idővel indoklás nélkül felmondhat a másik félhez címzett nyilatkozattal. Jelen szerződéssel kapcsolatos minden módosítás, kiegészítés csak írásban érvényes. Amennyiben bármelyik fél a szerződésben foglalt bármely kötelezettségét felróható módon megszegi, a másik fél jogosult azt azonnali hatállyal felmondani. 
  20. Az esetleges jogvitákat felek békés eszközökkel kísérlik meg rendezni. Jogvita esetén a területileg illetékes bíróság illetékességét kötjük ki.
  21. A jelen megállapodásban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni. Jelen megállapodás az aláírásának napján lép hatályba. A jelen megállapodás csak írásban módosítható, a szóban vagy ráutaló magatartással való módosítás érvénytelen. 
  22. A Felek rögzítik, hogy amennyiben jelen megállapodás valamely rendelkezése vagy rendelkezésének egy része érvénytelen lenne, ez nem érinti a megállapodás egyéb részének az érvényességét. Felek az érvénytelen szerződési feltételeket, amennyiben ez jogszabályilag lehetséges, olyan érvényes új kikötésekkel pótolják, amelyek az elérni kívánt célhoz a legközelebb állnak.
  23. Szerződő felek kijelentik, hogy fenti szerződést, mint akaratukkal mindenben egyezőt elfogadják. Felek kijelentik, hogy a szerződés megkötése nem kötelez ajánlat közzétételére.
  24. Azzal, hogy Felhasználóként, illetve Partnerként, a GUDI Shop oldal bármely szolgáltatásának igénybevétele miatt felregisztrált, megrendelést adott le, hírlevélre feliratkozott, ajánlatát saját akaratából, a GUDI Shop oldalt üzemeltető HAT Alapítvánnyal egyeztetve a GUDI Shop oldalra felrögzítette, vagy felrögzíttette, és annak élesítésére írásban engedélyt adott, elfogadta a szerződésben rögzített Általános Szerződési Feltételek minden pontját.
  25. A Partner kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF változásait nyomon követi. Regisztrációját bármikor törölheti.
  26. A felek nem tehetők felelőssé jelen megállapodás megszegéséért, ha annak oka vis major, kivéve ha teljesítést történt. Vis major idejére a megállapodás függőben marad, és az esemény megszűnésével újra hatályba lép. Vis major esetén az érintett félnek a másik felet haladéktalanul értesítenie és a kilátásokról tájékoztatnia kell. 

Érvényes: 2020. november 26-tól visszavonásig.

Keresés